برای تقویت زبان انگلیسی و مکالمه چه سریال هایی پیشنهاد می کنید؟

تاریخ ارسال: 17 فوریه 2020

برای سطح Beginner و Pre Intermediate دو سریال How I met your mother و The Office نسخه American آن را پیشنهاد می کنم.چون ادبیات ساده تری دارند. هردو سریال کمدی هستند و شوخی ها طوری طراحی شده اند که برای درک مطلب ساده تراند.

برای سطح Intermediate سریال Breaking Bad  که جذابیت خاص خودش را دارد و پیشنهاد می کنم سریال های سطح قبلی را ببینند که قطعا برداشت بیشتری از آنها خواهند داشت. سریال های کمدی هم Friends و Seinfeld را پیشنهاد می کنم . در سطح Beginner و Pre Intermediate ممکن است که فهم شوخی هایی که در سریال ها بکار می رود کمی سخت باشد چون بیشتر فرهنگی هستند و برای مخاطبان امریکایی ساخته شده اند و ممکن است متوجه نشود که چه اتفاقی در سریال می افتد.اما زبان آموز در سطح Intermediate می تواند با سرچ در اینترنت رفرنس شوخی ها را بفهمد و از آن لذت ببرد.

برای سطح Advanced و Upper Intermediate اگر جملاتی را در سریال ها نمی فهمند انقدر باید آنها را در زیرنویس بررسی کنند و به نظر من باید خود را مجبور کنند سریال های بسیار با کیفیتی مثل House of Cards و Game of Thrones را ببینند و در کنار اینها یک کمدی Horace and Pete را ببینند که این سریال ۱۰ یا ۱۱ قسمت episode دارد و هر قسمت ۵۰ دقیقه است و حالت نمایشی دارد و کلا افراد در یک کافه و خانه ای که در طبقه بالای کافه وجود دارد حدود ۴۵-۴۰ دقیقه راجع به بعد اجتماعی زندگی، سیاست، روابط و بیماری ها و حتی کسی که در آنجا نیاز به کمک دارد، صحبت روزمره می کنند. ادبیات سریال حالت نمایشی دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.