دوره های آموزشی بزرگسالان

دوره بزرگسالان مختص رده سنی 15 سال به بالا بوده و سری کتاب های speak out تدریس می شوند.

مقطع Starter & Elementary

اهداف این مقطع عبارتند از آشنایی با مفاهیم ابتدایی و ساده زبان انگلیسی، توانایی برقراری ارتباط و تعامل در سطح نیازهای معمول و روزمره، توانایی درک و انتقال مفاهیم ذاتی (غیر انتزاعی) از طریق چهار مهارت شنیداری، گفتار، خواندن و نوشتن

مقطع Pre-Intermediate

در این مقطع دانشجویان به تدریج به توانایی ارتباط با سطح بالاتری از روانی گفتار رسیده و زبان را در قالب کاربردی روزمره (دعوت کردن، پذیرفتن، رد کردن، اعتراض کردن، نصیحت کردن…) استفاده می نمایند.

مقطع  Intermediate

در این مقطع زبان آموزان علاوه بر افزایش دایره واژگان و ساختار های دستوری، در کنار روان تر شدن، قادر به تولید جملات مرتبط و پیوسته بوده و می توانند به صورت معنی دار ارتباط برقرار نمایند. در ضمن زبان آموزان در این سطح قادرند تا در صورت بروز اشتباه، و اگر به طریقی به اشتباه شان اشاره گردد، سعی کنند تا اشتباه خود را تصحیح نمایند.

مقطع Upper-Intermediate

در انتهای این مقطع زبان آموزان قادر خواهند بود تا مفاهیم پیچیده تر و انتزاعی تر را در زبان دوم، هم درک کرده و هم بیان نمایند، از ساختار های ترکیبی بیشتری استفاده نمایند، و بدون تذکر و کمک دیگران اشتباهات خود را متوجه شوند و تصحیح نمایند.

مقطع  Advanced

در این مقطع ، زبان آموزان به پالایش و تقویت توانایی های زبانی خود می پردازند، چهار مهارت زبانی را به راحتی و در سطح پیشرفته استفاده می نمایند. در ضمن اندوخته ای غنی از واژگان، ساختار ها و کاربرد های زبانی در اختیار دارند. به علاوه با سرعت عمل و انعطاف پذیری بالاتر و بدون نیاز به تامل کردن صحبت می نمایند.